لیست ده تایی بهترین آموزشگاه زبان چینی در اصفهان + آدرس و شماره تماس

یکی از پر جمعیت ترین کشور ها در دنیا چین می باشد که همین موضوع باعث شده است زبان این کشور به پرتکلم ترین زبان دنیا تبدیل شود. همان طور که می دانید زبان چینی بسیار پیچیده است، اما این موضوع باعث نشده است از طرفداران این زبان کم شود. زبان چینی طرفداران خاص خود را دارد که هر کدام با اهداف گوناگون اقدام به یادگیری این زبان جذاب می‌ کنند. به عنوان مثال افرادی که قصد مهاجرت و ادامه تحصیل در چین را دارند ، یادگیری زبان چینی برایشان بسیار حائز اهمیت می باشد. از طرفی دیگر کشور چین در سال های گذشته به یکی از پر قدرت ترین کشور های دنیا از لحاظ اقتصادی، صنعتی، نظامی تبدیل شده است. همین موضوع باعث شده است شرکت های معتبر دنیا با این کشور ارتباط داشته باشند. از این رو یادگیری زبان چینی می تواند به افراد برای دست یابی به فرصت ها و اهداف مختلف کمک بسیار زیادی کند. دوره های آموزش زبان چینی در اصفهان به صورت حضوری و آنلاین برگزار می شود. شما با شرکت در این کلاس ها از همان اول توانایی استفاده از زبان چینی با هدف برقراری ارتباط موثر در موقعیت های مختلف را به دست می آورید. قابل ذکر می باشد درست است که زبان چینی پیچیده می باشد اما گرامر و قواعد چندان پیچیده‌ ای ندارد. شما برای یادگیری تنها نیاز است بهترین آموزشگاه زبان چینی در اصفهان را پیدا کنید. ما در این مقاله شما را با لیست ده تایی بهترین آموزشگاه زبان چینی در اصفهان آشنا می کنیم. برای کسب اطلاعات بیشتر تا آخر مقاله با ما همراه باشید.

 

بیشتر بخوانید:

لیست ۱۰تایی بهترین مشاور تحصیلی خوب در اصفهان + معرفی بهترین مشاورین کنکور

 

آموزشگاه زبان چینی در اصفهان

 

آشنایی با تاریخچه زبان چینی

قبل از هر چیزی بهتر است شما را با تاریخچه زبان چینی آشنا کنیم. همان طور که در ابتدای مقاله اشاره نمودیم کشور چین یکی از پیشرفته ترین کشور های جهان می باشد که همین موضوع باعث شده است لقب غول آسایی را در زمینه تجارت و بازرگانی را برای خود کند. پیشرفته بودن این کشور مردم را جذب آموزش زبان چینی کرده است. تحقیقات نشان می دهد حدود ۱۶ درصد افراد جهان به زبان چینی مسلط می باشند. تاریخ نخستین اثر مکتوب به زبان چینی مربوط به بیش از ۳۰۰۰ سال پیش در زمان دودمان شانگ است. زبان چینی از گذشته تا به امروز شامل تغییرات بسیار زیادی می باشد که به مرور زمان به زبان چینی حال تبدیل شده است. اگر شما جزو افرادی هستید که قصد یادگیری زبان چینی را دارند اما نگران این موضوع هستند که زبان چینی سخت و دشوار است و آن ها نمی توانند به درستی این زبان را یاد بگیرند، باید گفت کاملا اشتباه است. آموزش زبان چینی مانند دیگر زبان های دنیا به زمان زیادی برای یادگیری نیاز دارد. شما برای یادگیری بهتر در زمان کوتاه تر باید بهترین آموزشگاه زبان چینی در اصفهان را پیدا کنید. ما در ادامه مقاله شما را با ده تا از بهترین آموزشگاه های زبان چینی در اصفهان آشنا می کنیم. تنها کافی است در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

 

بیشتر بخوانید:

لیست ده تایی بهترین آموزشگاه و مربی فن بیان در اصفهان + هزینه در سال ۱۴۰۳

 

آموزشگاه زبان چینی در اصفهان

 

لیست ده تایی بهترین آموزشگاه زبان چینی در اصفهان

1. آموزشگاه زبان چینی گاما

  • آدرس: اصفهان، مرداویج (میدان برج) شیخ صدوق جنوبی ابتدای کوچه3
  • شماره تماس: ۰۳۱۹۱۰۰۲۳۴۹- ۰۹۱۹۹۰۹۹۶۹۰
  • اینستاگرام گاما فارسgamafars_com@

یکی از بهترین آموزشگاه زبان چینی در اصفهان آموزشگاه گاما می باشد. این آموزشگاه به شما کمک می کند در کم ترین زمان زبان چینی را یاد بگیریند. این آموزشگاه نه تنها در اصفهان بلکه در دیگر شهر های ایران همچون تهران ، مشهد ، یزد ، شیراز و بوشهر نیز شعبه دارد. شما می توانید در موسسه گاما سیستم های کوتاه مدت آموزشی آیلتس، کلاس های آموزش یوس، آموزش زبان های انگلیسی، آلمانی، ترکی استانبولی و سایر زبان ها را پیدا کنید. پس اگر به دنبال بهترین آموزشگاه هستید گاما می تواند بهترین انتخاب برای شما باشد.

آموزشگاه زبان چینی در اصفهان

2. موسسه زبان ایرانیان

  • آدرس:شعبه نظرشرقی،حدفاصل کوچه ۶ و ۸
    شعبه vip پل هوایی میر ابتدای میرغربی
  • شماره تماس: 03136240356 _03136672180
  • ایمیل: info@rgiranian.ir
  • اینستاگرام: rgiranian.ir@
  • ساعت های کاری : شنبه – چهار شنبه : ۰۹:۰۰ الی ۲۰:۳۰ _ پنج شنبه :۰۹:۰۰ الی ۲۰:۰۰ _ جمعه ها : ۰۹:۰۰ الی ۱۴:۰۰

 

یکی دیگر از بهترین آموزشگاه های زبان چینی در اصفهان آموزشگاه زبان ایرانیان می باشد. این آموزشگاه از بهترین روش های نوین برای یادگیری زبان چینی استفاده می کند. این آموزشگاه نه تنها زبان چینی بلکه 10 زبان خارجی دیگر را آموزش می دهد. آموزشگاه ایرانیان دارای مجوزات لازم و قانونی جهت انجام امور مهاجرتی و مدرک و گواهینامه معتبر می باشد. شما در این آموزشگاه امکان پرداخت شهریه به صورت اقساط را نیز دارید. اطلاعات تماس این آموزشگاه به شرح بالا می باشد.

آموزشگاه زبان چینی در اصفهان

 

3. جهاد دانشگاهی اصفهان

  • آدرس شعبه 1: اصفهان، خیابان آزادی، چهار راه رسالت 
  • آدرس شعبه 2: اصفهان، میدان خواجو، خیابان کمال اسماعیل، جهاد دانشگاهی خواجو اصفهان
  • آدرس شعبه 3: اصفهان، خیابان هشت بهشت غربی، نرسیده به چهارراه گلزار 
  • شماره تلفن شعبه 1: ۳۶۷۰۰۲۰۰-۰۳۱
  • شماره تلفن شعبه 2: 32125151-031 
  • شماره تلفن شعبه 3: 32648005-031
  • ایمیل: info@jdisf.ir

یکی دیگر از آموزشگاه زبان چینی در اصفهان جهاد دانشگاهی اصفهان می باشد. این آموزشگاه با برگزاری کلاس مکالمه زبان چینی در تلاش است تا با استفاده از متد آموزشی نوین، تلفظ و حروف زبان چینی را به درستی به شما یاد دهد. شما با شرکت در این آموزشگاه می توانید پس از اتمام دوره، به صورت روان و واضح زبان چینی صحبت کنید. اطلاعات تماس به شرح بالا می باشد.

آموزشگاه زبان چینی در اصفهان

 

4. آموزشگاه زبان چینی احمدرضا ابراهیمی اصفهان

  • آدرس: اصفهان، بلوار الغدیر
  • شماره تماس: 09333558002
  • ایمیل: a.reza7@gmail.com

یکی دیگر از بهترین آموزشگاه های زبان چینی آموزشگاه زبان احمدرضا ابراهیمی می باشد. جناب آقای ابراهیمی از سال 1379 فعالیت آموزشی خود را با تدریس زبان انگلیسی در موسسه های شهر اصفهان آغاز کرد و پس از 8 سال تجربه آموزشی در موسسه ها و دانشگاه های اصفهان در سال 1387 موسسه زبان بهین دانش را تاسیس نمود. موسسه بهین دانش با مدیریت احمدرضا ابراهیمی در 13 سال فعالیت آموزشی برگزارکننده دوره های ترمیک رده های سنی نونهالان، کودکان، نوجوانان و بزرگسالان در زبان های انگلیسی، عربی، فرانسه، اسپانیایی، ترکی و آلمانی بوده است. اطلاعات تماس با ایشان به شرح بالا می باشد.

آموزشگاه زبان چینی در اصفهان

 

5. آکادمی آنلاین زبان‌های خارجی فلارایز

  • تلفن تماس: ۰۹۰۵۳۱۱۹۸۶۸
  • واتس اپ: ۰۹۰۵۳۱۱۹۸۶۸
  • ایمیل: info@felarise.com
  • تمام روزهای هفته: ۸ صبح لغایت ۱۲ شب

اگر به دنبال آموزش آنلاین زبان چینی در اصفهان هستید می توانید آموزشگاه زبان های خارجی فلارایز را انتخاب کنید.شما می توانید آموزش تمامی زبان‌های زنده دنیا بصورت آنلاین و کاملا مکالمه محور را در فلارایز تجربه کنید. یکبار و برای همیشه هر زبان خارجی که دوست دارید را به طور کامل یاد بگیرید و به راحتی مکالمه کنید. اطلاعات تماس با این آموزشگاه به شرح بالا می باشد.

 

6. آموزشگاه زبان برتر اصفهان

  • آدرس: اصفهان، خیابان هشت بهشت شرقی، نبش چهار راه سعدی، آموزشگاه زبانهای خارجی برتر اصفهان
  • شماره تماس: 03132758054

یکی دیگر از بهترین آموزشگاه های زبان چینی در اصفهان آموزشگاه زبان برتر می باشد. این موسسه از متخصص‌ترین و کارآزموده‌ترین اساتید در رشته‌های مختلف زبان خارجی بهره می‌برد تا به دانشجویان خود امکان یادگیری مؤثر و عمیق را فراهم کند. آموزشگاه زبان برتر از سیستم آموزشی هوشمند و پیشرفته برای یادگیری زبان چینی استفاده می کند. از امکانات این سیستم می‌توان به لابراتوارهای هوشمند، تخته هوشمند، دیتا شو، و اپلیکیشن‌های نوین آموزشی اشاره کرد. دوره های این آموزشگاه شامل دوره های حضوری زبان، دوره های خصوصی و فشرده، دوره های نیمه خصوصی و نیمه فشرده، دوره های ویژه مهاجرت زبان، دوره های آنلاین زبان، دوره های عمومی و ترمیک می باشد. اطلاعات تماس با این موسسه به شرح بالا می باشد.

 

7. آموزشگاه تخصصی زبان های خارجی آوید

  • آدرس: اصفهان، رهنان، خ ترکان
  • شماره تماس:۰۹۰۵۱۱۸۳۰۴۴
  • ایمیل: avidfli@gmail.com

یکی دیگر از بهترین آموزشگاه های زبان چینی در اصفهان آموزشگاه زبان های خارجه آوید می باشد. این آموزشگاه در سال ۱۳۹۲ تاسیس شد. این آموزشگاه ارائه دهنده دوره‌های آموزشی زبان با تاکید و تمرکز بر بهبود دو مهارت گفتاری و شنیداری است. ایجاد  آمادگی لازم برای شرکت در آزمون های بین المللی در قالب دوره های گروهی، نیمه گروهی و خصوصی از دیگر خدمات قابل ارائه به فراگیران محترم است. آموزشگاه آوید همچنین تجربه سالها همکاری با سازمانها، ادارات و شرکت های دولتی و خصوصی در امر برنامه ریزی و اجرای دوره های زبان عمومی و تخصصی با بالاترین کیفیت ممکن را در کارنامه حرفه ای خود دارد. اساتید مجرب و با انگیزه، توجه خاص به سیستم و کیفیت آموزشی، امکانات و محیط آموزشی مناسب، ارائه آموزشهای تخصصی رده های متفاوت سنی از ویژگی های برجسته آموزشگاه زبان های خارجه آوید است.

8. آموزشگاه زبان های خارجی کاج

  • آدرس شعبه اول: اصفهان، سپاهان شهر، بلوارغدیر، تعاون ۲، پلاک ۵۳
  • آدرس شعبه دوم: اصفهان، میدان آزادی، خیابان دانشگاه، کوچه ۳ (کلشن)
  • شماره تماس: ۰۳۱-۳۶۵۱۵۸۰۰ _ ۰۳۱-۳۶۲۴۴۷۱۷
  • ایمیل: kajlcinfo@gmail.com

 

آموزشگاه زبان کاج در سال ۱۳۸۵ با مجوز رسمی از اداره کل آموزش وپرورش استان اصفهان فعالیت آموزشی خود را در اصفهان (سپاهان شهر) آغاز نمود. و با توجه محیط فرهنگی این منطقه واساتید مجرب و روش‌های نوین و کتب به روز آموزشی سعی در بهترین آموزش به زبان آموزان خود را داشته است. اطلاعات تماس با این آموزشگاه به شرح بالا می باشد.

آموزشگاه زبان چینی در اصفهان

9. موسسه فن پردازان

  • آدرس شعبه اول: اصفهان، خیابان فرایبورگ، نبش کوچه چهاردهم، مؤسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان
  • آدرس شعبه دوم: اصفهان، مرداویج،خیابان شیخ کلینی، پلاک 154
  • شماره تماس: 03191009701
  • ایمیل: info@fanpardazan.com

یکی دیگر از بهترین آموزشگاه های زبان چینی در اصفهان موسسه فن پردازان می باشد. مؤسسه آموزش عالی آزاد فن پردازان، با اخذ مجوز قطعی به شماره ۲۲/۶۰۷۴ از وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در سال ۱۳۸۸ فعالیت خود را با مدیریت میثم شکری ساز آغاز کرد. مأموریت اصلی این مؤسسه، برگزاری دوره های تخصصی و حرفه ای درحوزه مدیریت است. شما می توانید در این موسسه در کلاس های آموزشی زبان های خارجی همچون زبان چینی شرکت کنید. اطلاعات تماس به شرح بالا می باشد.
آموزشگاه زبان چینی در اصفهان

10. آموزشگاه زبان چینی سخن سرایان

  • آدرس: اصفهان، خیابان توحید میانی نزدیک به چهارراه پلیس، نبش کوچه ۱۴، پلاک147
  • شماره تماس: ۰۹۱۳۲۱۰۰۰۴۸- ۰۳۱۳۶۲۵۱۱۹۷
  • ایمیل: m.sokhansarayansepahan@yahoo.com

اگر به دنبال آموزشگاهی برای یادگیری زبان چینی به صورت خصوصی در اصفهان هستید ما به شما آموزشگاه سخن سرایان را پیشنهاد می کنیم. این آموزشگاه یکی از بهترین آموزشگاه های زبان چینی در اصفهان می باشد که در  در سال 1381 با اخذ مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی تاسیس شد. این آموزشگاه دارای 20 سال ثابقه کار در زمینه آموزش زبان های انگلیسی ، ایتالیایی ، ترکی استانبولی ، فرانسه ، اسپانیایی ، آلمانی ، سوئدی ، هلندی ، چینی ، روسی در شهر اصفهان می باشد. هر یک از زبان های فوق به صورت حضوری و مجازی ( آنلاین ) آموزش داده می شود. این آموزشگاه دارای مجوز رسمی از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و ارائه مدرک زبان انگلیسی با گرایش جهانگردی از طرف اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی اصفهان و دارای دارای نمایندگی رسمی از دانشگاه بین المللی پروجا ایتالیا از ابتدای سال 2016 و مرکز برگزاری آزمون زبان ایتالیایی CELI در ایران همراه با اعطای مدرک بین المللی زبان ایتالیایی توسط دانشگاه پروجا به دانشجویان متقاضی است.

آموزشگاه زبان چینی در اصفهان

 

بیشتر بخوانید:

یادگیری زبان چینی دارای چه مزایایی می باشد؟

یادگیری زبان چینی دارای مزایای زیر می باشد:
  • می‌توانید با فرهنگ‌های جالب کشور چین آشنا شوید
  • بیشتر مردم دنیا به این زبان مسلط هستند
  • به راحتی می‌توانید به سایر کشور‌ها سفر کنید
  • زبان بسیار کاربردی برای کار و تجارت است.
  • موجب تقویت حافظه می‌شود
  • زبانی ساده و کاربردی است.
  • زبان رسمی چندین کشور است.

 

آموزشگاه زبان چینی در اصفهان

 

چگونه می توانیم زبان چینی را راحت تر بیاموزیم؟

با توجه به نکات زیر می توانید سریع تر و راحت تر زبان چینی را یاد بگیرید:

  • از فایل‌های شنیداری زبان چینی استفاده کنید.
  • بهتر است سعی کنید به این زبان صحبت کنید.
  • از کتاب‌های آموزشی استفاده کنید.
  • تمرکز ویژه روی گرامر داشته باشید.
  • کلمات چینی را حفظ کنید.
بیشتر بخوانید:
آموزشگاه زبان چینی در اصفهان

هزینه آموزش چینی ۱۴۰۳ در اصفهان

قیمت آموزش زبان چینی در اصفهان به عوامل مختلفی بستگی دارد. به عنوان مثال نحوه برگزاری دوره آموزشی ، سطح زبان آموز ، اهداف و سرفصل‌های دوره آموزشی ، تجربه استاد ، اعتبار آموزشگاه و مدرک می تواند بر روی قیمت تاثیر بگذارد. اما به صورت کلی آموزش چینی (گروهی) 1.350.000 تا 1.750.000 تومان و آموزش چینی (خصوصی) به ازای هر جلسه 400.000 تا 600.000 تومان می باشد. برای کسب اطلاع دقیق از قیمت ها می توانید با آموزشگاه مورد نظر خود تماس حاصل فرمایید و از قیمت ها مطلع شوید.

معرفی بهترین ها با اصفهان سیصد و شصت.

مهسا آقایی

ما یک تیم تولید محتوا هستیم که سعی داریم تا بهترین مشاغل وکسب و کارهای شهر اصفهان را شناسایی و معرفی کنیم . اصول مهم در معرفی کسبو کارها معیارهایی است که توسط مخاطبان در نظر گرفته میشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ESC را فشار دهید تا بسته شود