لیست ده تایی بهترین فروشگاه لوازم ورزشی در اصفهان + شماره تماس و آدرس

در صورتی که شما جزو افرادی هستید که قصد خرید لوازم ورزشی اصل و با کیفیت را دارید و نمی دانید کدام فروشگاه ورزشی در اصفهان بهترین گزینه برای خرید انواع لوازم ورزشی می باشد این مقاله مناسب برای شما می باشد. ما در این مقاله قصد داریم شما را با لیست ده تایی بهترین فروشگاه لوازم ورزشی در اصفهان آشنا کنیم. همان طور که می دانید لوازم ورزشی دارای برند های متنوعی می باشد. شما باید در قدم اول با بهترین برند لوازم ورزشی آشنا باشید تا بتوانید بهترین خرید را انجام دهید. در فروشگاه های اینترنتی انواع برند های لوازم ورزشی موجود می باشد که شما به راحتی می توانید با برند های مختلف که به فروش می گذارند آشنا شوید. 

در صورتی که زمان خرید حضوری ندارید فروشگاه های آنلاین می توانند بهترین گزینه خرید برای شما باشند. یکی از اصلی ترین مزیت های فروشگاه های آنلاین این می باشد که شما تنها با چند جست و جو می توانید خرید خود را انجام دهید و از درد سر های خرید آنلاین راحت شوید. فروشگاه های آنلاین در کم ترین زمان محصولات شما را درب منزل تحویل خواهند داد. در ادامه مقاله شما را با ده تا از بهترین فروشگاه لوازم ورزشی در اصفهان آشنا می کنیم. تمام فروشگاه های ذکر شده در این مقاله به همراه آدرس و شماره تماس ذکر شده است. پیشنهاد می کنیم که برای اینکه بیشتر با خدمات و محصولات این فروشگاه های ورزشی آشنا شوید. با شماره آنها تماس بگیرید. در ادامه مقاله با ما همراه باشید.

 

بیشتر بخوانید:

لیست ده تایی بهترین مربی و باشگاه یوگا در اصفهان + کلاس یوگا

 

بهترین فروشگاه لوازم ورزشی در اصفهان

لیست ده تایی بهترین فروشگاه لوازم ورزشی در اصفهان

1. گروه ورزشی رویال اسپرت

  • آدرس شعبه 1: چهارباغ پایین،حدفاصل دروازه دولت و چهارراه تختی،بعد از کوچه 13، ساختمان صیرفیانپور ، گروه ورزشی رویال
  • آدرس شعبه 2: چهارباغ پایین،حدفاصل دروازه دولت و چهارراه تختی،نبش کوچه 11 ، گروه ورزشی رویال
  • تلفن تماس : 03132227933
  • واتساپ : 09055432647
  • اینستاگرام: royal.sport.group@ ( اینستاگرام فالو کن و کد تخفیف دریافت کن)
  • آدرس سایت: royalsportgroup.com

یکی از بهترین فروشگاه های ورزشی در اصفهان فروشگاه رویال اسپرت می باشد. گروه ورزشی رویال در سال 1390 توسط کارشناسان خبره و با هدف جمع آوری تمام نیاز های ورزشی در یک محل در اصفهان شامل پوشاک ورزشی ، تجهیزات تردمیل ، دوچرخه های ثابت ، الپتیکال‌، میزهای بازی فوتبال دستی و پینگ پنگ و ایرهاکی و بیلیارد و سهولت در خرید و دسترسی آسان به بهترین برندهای ورزشی از سراسر جهان راه اندازی شد و آمادگی ارائه هرگونه خدمات به ارگانهای دولتی و خصوصی و افراد را فراهم نمود. فروشگاه اينترنتي ورزشی رویال با هدف معرفي تخصصي، مشاوره و فروش لوازم ورزشي، تجهيزات لاغري و ماساژور براي افراد با سليقه ها و توان خريد متفاوت تاسيس گرديد. برای آشنایی بیشتر با محصولات این فروشگاه می توانید از سایت رویال اسپرت دیدن کنید و یا با شماره بالا تماس حاصل فرمایید. قابل ذکر می باشد شما می توانید با فالو اینستاگرام این فروشگاه ورزشی کد تخفیف برای خرید محصولات دریافت کنید.

 

بهترین فروشگاه لوازم ورزشی در اصفهان

2. مجموعه ورزشی پارسیان ورزش

  • آدرس: اصفهان – خیابان فروغی – روبروی کوچه ۴۳ – فروشگاه پارسیان ورزش
  • شماره تماس: ۰۹۳۵۵۵۵۹۱۵۵

مجموعه ورزشی پارسیان ورزش از دیگر فروشگاه های ورزشی در اصفهان می باشد که با هدف رشد و ترقی ورزش حرفه ای در خانه و باشگاه با ارائه کالاهای ورزشی با بالاترین کیفیت و پایین ترین قیمت در بازار و به وسیله ی حذف واسطه ها از سال ۱۳۸۴ پا به عرصه بازار نهاده است. این مجموعه ورزشی همیشه در تلاش برای ارائه خدماتی خاص، ویژه و با کیفیت در راستای ارج نهادن به ارزش های کاربران ارجمند بوده و کالاهای اورجینال و اصلی را با تضمین قیمت و بهترین کیفیت روانه بازار کنونی کرده است. از مهم ترین اهداف مجموعه ورزشی پارسیان ورزش داشتن صداقت در کار هنگام خرید با مشتریان عزیز است.

 

3. فروشگاه اینترنتی حامدیان

  • آدرس: اصفهان، خیابان چهارباغ بالا ، رو به روی مجتمع کوثر (مجتمع باران)، طبقه پایین | واحد C15
  • شماره تماس: 09027292001

حامدیان اسپرت به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی در شهر اصفهان می باشد. این فروشگاه دارای سه اصل کلیدی می باشد. این اصول شامل پرداخت در محل و تضمین اصل‌بودن کالا است. این فروشگاه ورزشی موفق شده تا به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران تبدیل شود. به محض ورود به حامدیان اسپرت با یک سایت پر از کالا رو به رو می‌شوید! هر آنچه که نیاز دارید، و به ذهن شما خطور می‌کند در اینجا پیدا خواهید کرد.

 

بهترین فروشگاه لوازم ورزشی در اصفهان

 

4. فروشگاه تجهیزات ورزشی رگنا

  • آدرس: اصفهان – خیابان چهارباغ بالا مجتمع باران طبقه زیرزمین واحد C1
  • شماره تماس: ۰۹۰۲۷۲۹۲۰۰۲

فروشگاه تجهیزات ورزشی رگنا یکی دیگر از فروشگاه های ورزشی در اصفهان می باشد. این فروشگاه تامین کننده و تولید کننده تجهیزات بدنسازی، تامین کننده و تولید کننده تجهیزات کراسفیت و تمرینات کاربردی، تولید کننده انواع سازه های کراسفیت و تی ار ایکس، فروش انواع تجهیزات تناسب اندام، فروش انواع تجهیزات هوازی، فروش انواع کفپوش و کالاهای تولیدی وسایل بدنسازی و آمادگی جسمانی می باشد. 
بهترین فروشگاه لوازم ورزشی در اصفهان

5. فروشگاه اینترنتی ساران اسپرت

  • آدرس: اصفهان – خیابان بید آبادی – مجتمع طیب – طبقه اول – واحد ۱۰
  • شماره تماس:  ۰۹۱۳۷۷۳۴۰۹۶
  •  کدپستی: ۸۱۳۷۶۱۳۴۳۴
  • پست الکترونیک : saransport.ir@gmail.com

ساران اسپرت به عنوان یکی از قدیمی‌ترین فروشگاه های اینترنتی با بیش از یک دهه تجربه، با پایبندی به اصول کلیدی فروشگاه های مجازی، موفق شده تا همگام با فروشگاه‌های معتبر جهان، به بزرگ‌ترین فروشگاه اینترنتی ایران تبدیل شود. به محض ورود به ساران اسپرت با یک سایت پر از کالا رو به رو می‌شوید! هر آنچه که نیاز دارید و به ذهن شما خطور می‌کند در این فروشگاه پیدا خواهید کرد.

 

بهترین فروشگاه لوازم ورزشی در اصفهان

 

6. فروشگاه ایران والیبال

  • آدرس: اصفهان.چهارراه تختی.بعد از ورزشگاه.نبش کوچه درب‌کوشک. فروشگاه ایران والیبال
  • شماره تماس: 09134315464 و 09378524100
  • ساعت کاری :روز های کاری ساعت ۱۰ تا ۲۲ پنج شنبه ها ۱۰ تا ۱۵
  • ایمیل: info@iranvolleyballshop.ir

فروشگاه ایران والیبال در تاریخ 1395/03/30 و در بستر پیام رسان های مجازی توسط آقای فرزاد کریمپور واقع در شهر اصفهان تاسیس گردید.در این فروشگاه سعی دارند محصولات تخصصی والیبال و بسکتبال را با تنوع بالا و قیمت های مناسب به مشتریان عزیز ارائه دهند. برای اطلاع بیشتر می توانید با کارشناسان سایت ایران والیبال تماس حاصل فرمایید.

 

بهترین فروشگاه لوازم ورزشی در اصفهان

 

7. زاگرس اسپرت

  • آدرس: اصفهان، خیابان عبدالرزاق، جنب بانک سپه، طبقه فوقانی، زاگرس اسپرت
  • شماره تماس: ۰۹۱۴۰۲۸۳۰۳۴
  • ایمیل: zagrossportco@gmail.com


درست زمستان سال ۱۳۶۸ بود که زاگرس اسپرت با هدف دسترسی آسان‌تر کوهنوردان به این تجهیزات، کار خود را با تولید تجهیزات کوهنوردی آغاز کرد و هر روز در فکر ارتقای محصولات خود به لحاظ فنی و کیفی بوده است.

 

بهترین فروشگاه لوازم ورزشی در اصفهان

 

8. فروشگاه کاپیتان اسپرت

  • آدرس : اصفهان ، چهارراه تختی ، بعد از ورزشگاه تختی ، بین کوچه 6 و 8 ، فروشگاه کاپیتان
  • تلفن تماس : 09130005800

فروشگاه کاپیتان اسپرت ، اولین و بزرگترین وارد کننده محصولات اورجینال و های کپی ورزشی با بالاترین تنوع و کمترین قیمت بازار در ایران ، برای اولین بار در سال 1395 شروع به کار کرد. استارت کاپیتان اسپرت با کفش های سالنی اورجینال ، با تعداد کم زده شد و به مرور اجناسی همچون کفش سالنی های کپی ، کفش استوک ، پوشاک ورزشی ، کفش رانینگ ، اکسسوری ورزشی و . . . جهت ارائه به مصرف کنندگان عزیز در این فروشگاه اضافه شد.

 

بهترین فروشگاه لوازم ورزشی در اصفهان

 

9. فروشگاه اینترنتی کیش اسپرت

  • آدرس : اصفهان – چهار راه تختی 200 متر بعد از ورزشگاه تختی – فروشگاه کیش اسپرت
  • شماره تماس : 09131071995
  • ساعت کاری : 9 صبح الی 6 عصر
  • ایمیل : info@kishsport.com

فروشگاه لباس ورزشی کیش اسپرت، با مجموعه ای بی نظیر از لباس های ورزشی برای هر سلیقه و سبک ورزشی، شما را به دنیایی از راحتی دعوت می کند.

 

10. فروشگاه برنا یوز

  • آدرس : اصفهان، خیابان حکیم نظامی، نبش خیابان خاقانی (روبروی جلفا)، طبقه فوقانی گز آنتیک (طبقه دوم)، برنایوز
  • شماره تماس ثابت: 09134002673

در سال ۱۳۹۴ تیمی مجرب از ایده‌‎پردازان، طراحان، مهندسین، اساتید دانشگاه (در رشته‎‌‌ی تربیت بدنی)، مربیان و ورزشکاران حرفه‌‎ای تشکیل شد و مجموعه برنا یوز به عنوان اولین و تنها مجموعه تولید کننده لوازم ورزشی–تفریحی در استان اصفهان تاسیس شد.

 

بهترین فروشگاه لوازم ورزشی در اصفهان

 

از کجا بفهمیم که برای خرید لوازم ورزشی چه سایت‌هایی خوب هستند؟

با پیشرفت تکنولوژی بیشتر مردم رو به خرید های آنلاین آورده اند. فروشگاه های آنلاین باعث شده اند دیگر افراد نیاز به حضور فیزیکی در فروشگاه ها نداشته باشند و تنها با گوشی و لپ تاپ خود خرید انجام دهند. حال این سوال پیش می آید که برای خرید لوازم ورزشی چه سایت هایی خوب هستند؟ در صورتی که می خواهید با ویژگی ها و خصوصیات بهترین فروشگاه های آنلاین آشنا شوید در ادامه با ما همراه باشید. بهترین فروشگاه لوازم ورزشی در اصفهان باید دارای ویژگی های زیر باشد:

  • تنوع برندها و محصولات:

    یکی از اصلی ترین ویژگی هایی که یک فروشگاه ورزشی باید داشته باشد تنوع برند و محصولات است. تنوع برند های معتبر باعث می شود افراد بیشتر به این مجموعه اعتماد کنند و در نهایت مشتریان بیشتر جذب سایت شوند. شما می توانید از این فروشگاه آنلاین هر محصولی با هر برندی که خواستید خریداری کنید.

  • قیمت محصولات:

    یک فروشگاه اینترنتی معتبر باید قیمت های معقول و مناسب برای محصولات فروشگاه خود در نظر بگیرد. سایت هایی که دارای قیمت های مناسب باشند بیشتر افراد جذب آن ها می شوند و می توانند به راحتی در خرید از فروشگاه اعتماد کنند. باید گفت محصولات گران قیمت نشان دهنده کیفیت بالای آن ها نیستند.

  • دسته‌بندی و جستجوی سریع:

    بهترین سایت های فروشگاهی باید دارای دسته بندی و جستجوی سریع باشد. این موضوع باعث محبوبیت یک فروشگاه اینترنتی نزد کاربران آن سایت می شود. در صورتی که شما دارای انواع محصولات ورزشی باشید اما جستجو و دسته بندی در سایت خود نداشته باشید کاربران نمی توانند به راحتی محصولات مورد نیاز خود را پیدا کنند.معمولاً فروشگاه‌های معتبر و وب سایت‌های خوب امکان جستجوی فوق العاده راحت و دسته‌بندی عالی محصولات را برای مشتریان فراهم کردند تا آنها بتوانند ظرف کوتاه‌ترین زمان ممکن و بدون هیچگونه مشکلی محصول را رویت کرده و سفارش خود را ثبت کند.

  • اصالت و کیفیت کالا:

    بهترین فروشگاه ورزشی باید دارای محصولات با اصالت و کیفیت بالا باشد. شما می توانید از نظرات مردم در آن سایت متوجه کیفیت محصولات آن شوید. به طور کلی اصالت و کیفیت کالا یکی از مهم‌ترین ویژگی های یک فروشگاه اینترنتی با اعتبار است.

  • پشتیبانی:

    یکی دیگر از بهترین ویژگی های یک سایت معتبر پشتیبانی آن سایت می باشد. در صورتی که شما دچار یک مشکل در خرید شدید باید پشتیبانان سایت در کوتاه ترین زمان به حل آن بپردازند.

 

بیشتر بخوانید:

لیست ۱۰ تایی بهترین باشگاه بدن سازی در اصفهان + قیمت ۱۴۰۳

 

بهترین فروشگاه لوازم ورزشی در اصفهان

 

سوالات متداول

  • محبوب ترین لباس و لوازم ورزشی کدامند؟

    در پاسخ به این سوال باید گفت لباس ورزش های فوتبال، والیبال و بسکبتال جزء محبوب ترین لباس ها و توپ این سه ورش جزء محبوب ترین لوازم ورزشی هستند.

  • بهترین فروشگاه لوازم ورزشی در اصفهان کیست؟

    همان طور که در مقاله اشاره نمودیم در حال حاضر فروشگاه های متعددی در این زمینه در حال فعالیت هستند. با توجه به کیفیت خدمات و تجهیزات، از بین بهترین فروشگاه ها می توان به گروه ورزشی رویال اسپرت به عنوان یکی از بهترین ها اشاره نمود.

معرفی بهترین ها با اصفهان سیصد و شصت

مهسا آقایی

ما یک تیم تولید محتوا هستیم که سعی داریم تا بهترین مشاغل وکسب و کارهای شهر اصفهان را شناسایی و معرفی کنیم . اصول مهم در معرفی کسبو کارها معیارهایی است که توسط مخاطبان در نظر گرفته میشود

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

ESC را فشار دهید تا بسته شود